8 Temmuz 2014 Salı

Deme, sevgilim


Bana sevgilim deme, dumana maruz kalıyoruz
Hayatında tütüne bulaşmamış şoförlere danışalım
Durakta beklemek zorundayız ki anlamı olsun
Masumiyet dolu ak ve kır saçlar
ya il başkanlığında ya dolmuşta icat olundu

Bana sevgilim deme, çok oluyorsun
16+1 kişilik bu kalpte ayakta şansın var.
Yük olmak istersen görünmezsin gözüme
Karşıt değilim ancak dolmuşta bilemem
Bu zaman aralığında aynı yöne gidebiliriz.

Bana sevgilim deme, bunalıyorum
Burası çok duygusal, bir dönerciye kaçalım
Sırada sıradan insanlar, ısırmalık etler
İkimize de yetecek kadar porsiyon vardır
Bu zaman aralığını aynı muhitte değerlendirebiliriz.

Bana sevgilim deme, heykeli kirletiriz
En iyisi sokakların tanrısını ortamıza alalım
Bak belediye burada öpüşülmesin istiyor
Sanki bütün heykeller kuş bokundan değil de
Gençlerin öpücüğüyle kirleniyor.

Bana sevgilim deme, çoğu duyacak
Bu civarda yazık ki ses yalıtımı yok
Kimse alışamadı zaten altyapısızlığa
Yaşlılık hastalığıdır duymazlıkla aymazlık
Köşesine çekilen filmsizler içindir "hazin son"

Bana sevgilim deme, acıyor içim
Hiç senin gibi bir sevgilim olsun istemedim
Nedendir bilmem, kaybedersem sonra
Nereden buldum bu zalimi diye belki inlerdim
Artık nasıl zulümler yapacaksan bana

Bana sevgilim deme, kaldıramıyorum
Sanki bütün şehir üstüme eğri yürüyor
Dinle çok ses var seninki cılız kalıyor
Hem zaten duymak istesem de istemiyorum
Kısacası bu konuyu açmak istemiyorum

Bana sevgilim deme,
İkinci kere uyarmayacağım.

080714

Hiç yorum yok: